måndag 16 maj 2011

Lite Ledsen

Tänkte först skita i att skriva när jag är ledsen för hur kul är det att läsa om? Men det är terapi för mig det här. Våga vara ledsen och svag för en gångs skull säger folk som brukar komma med smarta grejer. Jag lär mig säkert något av det också. So here I go!

Har haft en halv helt ok dag och en halv ledsen dag idag. Jag tycker inte alls om att vara ledsen och känna mig svag, känns ovant och inte alls bekvämt. Riktigt skit (som Dala skulle sagt) känns det faktiskt. Det kommer bara över mig och det spelar ingen roll hur jag tänker, vad jag gör eller vad någon säger, det är en känsla som tydligen bara ska vara där ett tag. Finns ingenting jag kan göra förutom att bara låta mig själv vara ledsen och dricka vatten så jag inte får vätskebrist. (Förresten skrattar och gråter jag om vartannat, kollar på total blackout på 5:an, sjukt kul, folk är helknäppa när det är helt svart,) (och ja, jag gillar parenteser). Det är bara att ta det ledsna. Däremellan mår jag bra och är glad. Jag är faktiskt hellre glad och ledsen om vartannat än någon typ av halvkänsla av allt och ingenting.

Nä, ett par glas vatten på det här.

Oao/ S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar