fredag 15 juli 2011

Livstecken

Ja, jag lever om ni undrar. Det känns bara inte riktigt som att jag vill/borde ha uppmärksamhet just nu, känns som något annat ska stå i fokus, VM. Landslaget briljerar, är helt fantastiska, så jag ligger lite lågt ett tag är tanken. Jag har ingen lust att blogga om VM, gör lite för ont. Att skriva om något annat i detta nu känns bara konstigt. Men eftersom jag samlat på mig ett trogen skara läsare vill jag ändå meddela att jag lever, tränar som en galning, har nu stickat min första tröja samt återkommer om ett litet tag.


Hej första (och kanske sista) stickade tröja och ja det ska vara en reva i tröjan, jag har inte tappat en maska av misstag, utan den ska se lite trashig ut.


Tåhävningsstatus : 3480st.  När jag berättade för sjukgymnasten att jag räknade tåhävningar sa han, gör inte det, du kommer bli knäpp. Det är jag redan tänkte jag och blev ännu mer säker på att jag kommer fortsätta räkna, kanske får motsatt effekt, you never know!


Oao/ S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar